Ibland är livet bara för gott!

Varnar för totalt onödigt och konstigt inlägg! Fast så är det ju när man sitter här mitt i natten och låter hjärnverksamheten löpa fritt! xD

Ibland är livet underbart! Från min egen synvinkel nu; jag har världens bästa kompis, en underbar pojkvän och en familj som bryr sig om mig... Och sen finns det sånna där små extra saker som förgyller livet; mat!

En utav de bästa målen mat under dagen är lätt enligt mig frukost! Så jag tog mig lite frukost såhär på kvällskvisten (normala människor skulle nog ha kallat det för kvällsmat men självklart inte jag!)
Ni vet sånna där mackor, polarbröd, med ost på! Älska!! Och sen min nyfunna kärlek icas frukt & bär juice, awesome!! Hahaha, nu blev jag så sugen igen! Måste nog hämta lite mer (a)

Jaja, godnatt i alla fall! ♥





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0