Hemma från stan!

Kommer ni ihåg vad jag sa igår natt?  Jo, att Sara skulle ringa och väcka mig vid nio på morgonen fast jag gick och la mig efter två! Gissa vad jag vaknar av klockan prick nio? Att min mobil ringer! -.- Hahaha, det är bra att Sara får in mig på bättre vanor ;D

Kom hem från stan för en stund sen! Vi åkte in vid tolv för att sedan åka till Bergvik när stan stängde vid fyra och sen hem vid sex. Heldag helt enkelt och det har vi inget emot! :D
För en gångs skul blev det lite köpt och jag fick ta det lite lugnt för att inte dra med mig hela stan hem!! Jag skulle ju spara till en ny dator, inte en massa underkläder! (a)

Kastar in nån bild senare, nu ska jag iväg och äta. Pappa har kockat ihop lite spaghetti och köttfärssås på det som fanns, hoppas det är ätbart! ; )




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0