Hahaha ägd!

Herregud, jag kommer dö av vitaminbrist!! Största delen av det jag äter består av macka och oboj (supernyttigt!) men det är ju så gott! Inte mitt fel *mutter* Och nu tappade jag mackan med smöret neråt på tangentbordet, awesome! -.-

Efter att tvingat Sara att trampa på min rygg (don't ask...) mötte jag upp E vid pizzerian och åkte hem till honom i regnet. Självfallet skvätte moppen upp varenda liten droppe vatten på min rygg så den var helt genomblöt när vi kom fram ;P

Hemma hos honom blev det såklart mys innan jag blev hämtad av pappa! Och den jeffeln lät inte mig inte köra hem!! Hahaha men det var rätt bra faktiskt!

Precis innan vi kom in på den kurviga skogsvägen kommer en liten ful bil bakom oss och gasar på som satan och kör förbi. Skräll alla jobbiga killar som ska visa sig coola -.- Meen, tyvärr valde de fel person att bråka med.
Han gasade på som fan på den smala vägen och trodde att han skulle köra ifrån pappa. En sak han däremot inte visste var att min pappa känner till vägen MYCKET bra precis som jag och för det andra är han en jäkel på att köra bil så han behövde inte gasa på mycket alls för att ligga precis i röven på den jobbige killen! Haha han blev helt paff när en gubbe (förlåt pappa! <3) i en stor familjebil gasar på precis i baken på honom så han körde in till kanten. Haha ägd!! xD


Nu ska jag leta efter nåt mer att äta och lyssna på musik! Ha det bäst ♥





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0