Godmörgön!

Gäsp, vaknade ganska nyss av alarmet på mobilen. Först tänkte jag att det bara var bakgrundsmusik till drömmen jag hade men icket! xD Skulle ha varit väldigt coolt annars, dröm med musik...

Jaja, frukosten är käkad och snart blir det att dra på sig lite kläder och dra till Sara! Vad vi ska hitta på får vi se, men en sak vet vi: Vi ska åka till mörmon och hälsa på Emanuel (hans skola). Har aldrig varit där inne förut, antagligen för att det alltid funnits någon typ av rival mellan skolorna för min del. Men som sagt, nu blir det ändring på den saken :D

Kommer att bli jobbigt i och för sig, MYCKET cykling för min del idag... först 6 km till Sara, sedan 4 km till mörmon och 4 hem, suck!! Som om det inte vore nog har man ju ett paket på typ 50 kg på pakethållaren också (a.k.a. Sara) Hon är ju inte lite lat den jäveln ; )

Vi hör av oss under dagen så ni vet vad vi sysslar och pysslar med! ♥




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0