Förlåt att jag är oaktiv!!

(Som sagt, rubriken!!)


Allåallå!


Igår var jag med Per :) Så jag sov hos mamma för jag orkade inte cykla hem till pappa. Klockan var 12 och det var mörkt, så egentligen var det väl mamma som inte ville att jag skulle ut och cykla... suck..

Men nu är jag hos pappa igen och ska hämta some stuff för jag ska va hos mamma i ett par dagar. Jag åker fram och tillbaka hela tiden, jo tack jag vet!


Har hjälpt mamma med huset ett tag på förmiddagen och ska fortsätta när jag kommer tillbaka. Det blir sånt man får syssla med när Mannen åker till götebörg och lämnar en här -.- Fast för en gångs skull har jag inget emot det. Höh! ;P


Igår:




Later ♥




Kram Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0