Flugjävel!

Satt precis och tittade på 24 på tv:n! Riktigt mys var det med lite kvällsmat (och liite godis också) men SJÄLVFALLET kommer en feting fluga och stör den underbara stämningen! Daaamp!

Flugjäveln flyger in i alla väggar och fönster via mitt huvud, så jag fick nog... -.-
Vet inte hur länge jag sprang efter den där flugan och försökte få den att flyga ut ur fönstret, minst fem minuter! Åhh, att dom ska vara så jobbiga!! xD


Nu ska dra mig tillbaka till sängen och tv:n nu! Imorgon ska man upp tidigt, för då åker familjen ut med båten! Vi sover över där så ni får inte höra från mig på ett tag nu. Som tur är har ni Sara! Ha det bra! <3




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0