Finally!!! :D

Hej igen! Tänkte visa vad jag drog med mig hem från stan!

Och detta har jag väntat lääänge på vill jag lova... EN NY VÄSKA! Den andra håller på att falla ihop i minimini bitar! xD


Mihihi!


Väskshopen - 399:- (finns med ett långt och mycket användbart axelband också!)



Gissa vad lång tid det tog att ladda upp den här bilden!? Min kamera dampar skiten, är nog bara en tidsfråga tills den går helt sönder tyvärr :'( Alla bilder förskjuts på nåt knäppt sätt så om jag väljer en bild att ladda upp så laddas bilden efter upp istället! Suuuuck -.-

Någon som vet hur man kan fixa detta? :P


Fick med mig två par leggings också! Mina leggings har en mystisk egenskap att samla på sig klanar med små vita irriterande pluppar!! Självklart skulle Smart-Essi prova och ta bort dom med en sån där noppmaskin... det gick ju bra! Plupparna försvann och likaså leggingsen, fullt med hål -.-


H&M - 79.50 :-
 



Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0