Ehuum...

Tja!
Har märkt att det blivit mycket lite bloggande på sistone både från min och Saras sida meen vi ska försöka bättra oss! Det är lite svårt bara nu när skolan är igång eftersom vi sällan får tillfälle att blogga då och så kommer man hem sent... ja, ni vet hur det är!

Nu tänkte jag i alla fall kasta upp ett inlägg! Skoldagen var helt dugbar, 4 lektioner hade vi och slutade lite efter två men duktiga som vi är så satte vi oss i cafeterian (råkade köpa ite godis) och pluggade högljutt på våran franska läxa! Haha, killen i hörnet tyckte att vi var lite konstiga precis som tjejen i cafeterian... ojoj, då ska dom se när vi är KONSTIGA!! xD

Regning dag som det var passade jag självklart att använda min myskofta, älskar den!


Lite mörkt men har ingen bättre bild :P

Nee, nu ska jag spela lite gitarr för en gångs skull (får se hur länge jag orkar hålla på) Hörs sen! <3




Kram Essi

Kommentarer
Postat av: jess

Vart har duköpt koftan? Tack så jättemycket!ÄLSKAR skorna :D

2009-08-26 @ 20:34:57
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: jess

Vart har duköpt koftan? Tack så jättemycket!ÄLSKAR skorna :D

2009-08-26 @ 20:34:58
URL: http://jessljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0