Dagens låt(ar)!

Jaha, vilken är då låten som idag får äran att vara "Dagens Låt"? Satt och funderade ett tag på den kan jag lova, men så kom jag fram till att istället för att välja just en låt så tänkte jag ta en artist som jag (och även Sara) gillar!

And who's the lucky one? KEVIN RUDOLF!! Kanske inte askänd men däremot är han asbra! Här är ett par av hans absolut bästa låtar enligt mig :D



En av mina mest lyssnade låtar! Älskar "cool-känslan"!




Lite lugnare men myycket bra!




Det här är låten med Lil'  Wayne som gjorde denne underbare man känd! Detta var såå hösten och vinterns låt and it brings back all the memories...



Detta var några av de låtar jag anser vara mycket bra! Visserligen krävs det att man lyssnar igenom dom ordentligt först, i alla fall för mig :D
Gillar ni honom lika mycket som mig så sök lite på youtube så hittar ni alla hans andra asbra låtar!!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0