Cruisin' in mah caaar!

Tja allihopa!


Har inte varit så många inlägg idag känner jag, shame on me. Det är verkligen svårt att hinna med det under dagen! Och dessutom är det oftast under kvällstid som man är skrivsugen! Som nu ;)


Tidigare ikväll var jag och åt fajitas hos mamma och på väg hem därifrån passade jag på att övningsköra lite, tihi =D Med manuell växel dessutom! Körde inte så långt dock. Som tur är, med tanke på att jag bara har övningskört på parkeringsplats 2 gånger förut och det var med automat. Jag får ju egentligen inte övningsköra än med tanke på att jag inte har fyllt 16 än, men i oktober. Då smäller det!








Kram Sara


Kommentarer
Postat av: Millah

Tack så himla mycket :):)

Kram

2009-08-29 @ 11:44:58
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0