Cleaning with Sam

What a wonderful day!

Imorse trodde jag att jobbdagen skulle bli olidlig...men icket! Jag behövde inte städa ensam, gick med Sam, en tjej från Storbritannien, så jag fick träna lite på brittiskan eftersom hon inte pratar svenska! Dessutom var det jättefå som checkade ut dvs ingen helrums städning!! I stort sett alla rum räckte det att lägga rätt lite i sängen och nya handdukar så var det klart!!

Haha dessutom fick man lite dricks!

one dollar...
Nu är jag rik, hahaha! xD


Efter jobbet tog jag en glass i väntan på bussen, mumma! Cyklade hem från Lövnäs, åt för snabbt så nu mår jag illa och snart ska jag hoppa in i duschen och dra till E. Måste bara sitta en stund i solen bara (a)...


Ha det gött!





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0