Äjäj!

Som sagt, jag är tillbaka nu igen! 

Vi hamnade i Grebbestad i Bohuslän i helgen. Det var jättefint där, verkligen! Det ligger ju vid västkusten så det var jättemycket små hamnar och massa båtar överallt. Asmysigt :)
Vi bodde i en liten stuga några mil utanför stan. Alla fem sov i ett och samma rum. Det luktade mumma på morgonen efter att all luft hade andats upp under natten och ersatts av allas ljuva andedräkter. Haha!

Vi kom dit på fredag eftermiddag och kvällen tillbringades med att titta på "Sommarbuskis". En revy-liknande grej där Stefan Gerhardsson från "Stefan & Krister" var med bl.a. Inte riktigt min humor, men ganska underhållande ändå :P


Filmade nästan bara, det här var typ den enda bilden jag fick från fredagen. Väldigt snygg är han iaf, Stefan ;P



Fjällbacka, där vi var i lördags över dagen. Bilden är tagen uppifrån -


- Vetteberget som tog upp hela staden typ, haha! Alex (plastbror, eller vad säger man?) klättrar omkring och är cool.


Mamma och jag solar - i tjocktröja! Det var inte varmt kan jag lova! Det blåser ALLTID på västkusten...


På den sista bilden följde jag Essis trend att lägga ut en bild på mig utan smink, men det syns inte på just den här bilden så jag får väl lägga ut någon annan när jag har tid... Essi har ju liksom lagt ribban nu ;P




Nu ska jag gå och kolla klart på den sista tredjedelen av CM! Och sen är det ett till avsnitt senare ikväll! Woho! Äej men hörs sen ällör imöra ♥





Kram Sara

Kommentarer
Postat av: Lise

Oj, är ja m på bild?! Tack för att du inte valde en av de andra;) Stefan är ju så söt:) Hade du ingen på "tanten"? Han är ju ännu sötare......

2009-08-04 @ 08:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0