Ajabaja Essi!!

När man sitter såhär framför datorn när klockan har passerat midnatt blir man lätt sugen på allt möjligt gott.... såå, jag kunde inte hålla mig! (a) Sprang och hämtade lite godis trots att jag har lovat att inte äta mer choklad, jaja finnarna blir nog glada i alla fall -.-


Har inte sådär jättemycket att säga nu. Har ju redan berättat i stort sett allt som har hänt idag så jag tänkte börja med en liten ny grej här på bloggen! (Jaa Sara, hoppas du hänger med på min idé) ;P

Let's call it; Dagens låt (Ohh, sicken slående titel! Haha) Men det innebär väl helt enkelt att man lägger ut en video på en låt som man har lyssnat på under dagen och som man verkligen gillar! :D


Den här låten är ju långt ifrån ny men ändå jättebra! Den är såå.... åhh, älskar den! Mysig och så mycket känslor... (haha, jaa jag vet att jag är blödig ibland!)






Sov Gott läsare! ♥





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR:



God morgon! Vilken söt kommentar den från dig/er var att börja morgonen med :D Tack! Vad roligt att du/ni tycker att min blogg är inspirerande, och supertack för att du/ni gillade bilden också :D Det värmer!



Hoppas ni får en skön dag!

Kram kram /Janina

2009-08-23 @ 07:14:24
URL: http://janinanaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0