Aj mitt hövvö!

Det...gör...ONT!! I mitt huvud alltså, jädra huvudvärk -.-

Fick i mig ett par mackor och en kopp capuccion med bitar av marabou (in my ass att det var choklad i den!) skulle nog ha gjort susen för huvudvärken men icket... still there! Ska nog lägga mig i sängen och slappa lite (eventuellt påbörja godiset mamma köpte på färjan, mihi).

Har dessutom suttit och letat efter någon provisorisk bild att ha till busskortet men SJÄLVKLART hittar man ingen!! Var har alla okej bilder på mig tagit vägen?! Min kamera verkar dessutom ha gått sönder, igen!

 Inte min lyckodag idag...





Kram Essi

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack, vad glad jag blir! :D

2009-08-20 @ 20:44:07
URL: http://matildasenkla.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: åh, tack :D



inte roligt med huvudvärk, hoppas det blir bättre :(

2009-08-20 @ 20:53:40
Postat av: Sofia

sv: åh, tack :D



inte roligt med huvudvärk, hoppas det blir bättre :(

2009-08-20 @ 20:54:06
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0