A big No-no!

Solbränd hy + myggbett = ingen bra kombination!

Kom precis hem från Emanuel, eller han skjutsade hem mig på moppen. Det var gött och framförallt mycket svalkande, ahh!
Men, som alltid annars så finns det ett underbart men i det hela! När huden läker efter en bränna så blir det varmt...myggor dras till varmt...Essis kropp attackeras av blodtörstiga myggor!!

Sen kommer vi till det stora problemet! Myggbett kliar och ni vet antagligen hur det känns att klia på solbränd hy...ahh underbart!! xD


Nu ska jag leta efter mat (eller nåt annat ätbart, mihi!) Sen funderade jag på att vara elak och ringa och störa Sara som är hos Peeer! Moahaha, jag vet att jag är extremt elak!! xD





Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0