4,5 timmars sömn...

Godmorgon! Eller det är lite sent nu kanske. Sitter hos Sara och hann inte skriva ett inlägg innan jag åkte hemifrån. I vilket fall blev det en mycket sen kväll för lilla Essi igår. Kollade på 24 ett tag tills jag somnade framför tv:n, vilken överraskning! Blev sedan väckt av ett sms och blev beordrad att gå till min dator och logga in på msn. Och för en gångs skull löd Essi FAKTISKT order!! Ovanligt ovanligt...
Såå kanske man råkade fastna där framför datorn fram till tre. (a) Som om det inte vore sent nog så kunde jag såklart inte somna förrän vid halv fyra, åhh!!

Men det gjorde ju inte så mycket eftersom man kunde sova länge på morgonen, INTE! Sara hade gjort mycket klart för sig att hon skulle ringa och väcka mig klockan PRICK 08.10. Och det gjorde hon! Jaja, sova är ju totalt onödigt! Skit i det ;P




Kram Essi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0